Wat vindt u het belangrijkste?

Landelijke krant
Regionale krant
6 dagen per week de krant in de bus
Op zaterdag de krant in de bus
Krant met korting
Krant met cadeau



Wat is uw postcode?

Bestellen

  • Hoe kan ik een bestelling plaatsen bij Kranten.nl?

    Dit werkt heel simpel. Selecteer de gewenste titel en kies vervolgens voor de aanbieding die u het meest interessant lijkt. Klik op bestellen, vul uw gegevens in en verzend het formulier. Vervolgens ontvangt u van ons een mail ter bevestiging.

    Is uw vraag hiermee beantwoord? JA  |  NEE

  • Hoe weet ik of mijn bestelling is gelukt?

    Na het invoeren van uw bestelling verschijnt een bevestigingspagina, welke u duidelijk maakt dat de bestelling is gelukt. Tevens ontvangt u een bevestigingsmail waarin uw bestelgegevens nogmaals worden aangegeven.

    Is uw vraag hiermee beantwoord? JA  |  NEE

  • Kan ik voor een specifieke ingangsdatum kiezen?

    In sommige gevallen is dit mogelijk. Wanneer dit mogelijk is, kan het worden aangegeven in het bestelformulier.

    Is uw vraag hiermee beantwoord? JA  |  NEE

  • Kan ik een abonnement ook cadeau geven?

    Vaak wel. Indien deze mogelijkheid bestaat, is de cadeauoptie automatisch weergegeven op de bestelpagina.

    Is uw vraag hiermee beantwoord? JA  |  NEE

  • Kan ik zoveel abonnementen aanvragen als ik wil?

    Ja, dat kan. Wel zijn er soms voorwaarden verbonden aan de afname van (proef)abonnementen. Zo kan het zijn dat er een minimaal aantal maanden dient te zitten voordat u eenzelfde titel opnieuw mag bestellen.

    Mogelijk staat dit niet altijd aangegeven op het aanvraagformulier en wordt dit pas duidelijk nadat uw aanvraag is doorgestuurd naar de betreffende uitgeverij.

    Is uw vraag hiermee beantwoord? JA  |  NEE

  • Het lukt niet om de aanvraag te voltooien. Wat moet ik doen?

    Het kan zijn dat bepaalde verplichte velden voor het doen van een aanvraag niet zijn ingevuld. Voer alle verplichte velden in en probeer het opnieuw.

    Blijft het probleem bestaan, neemt u dan contact met ons op door hieronder op Nee te klikken.

    Is uw vraag hiermee beantwoord? JA  |  NEE

  • Kan ik een abonnement ook in het buitenland laten bezorgen?

    Meestal niet. In bijna alle gevallen is het zo dat een abonnement alleen bezorgd kan worden in Nederland. Mocht u wensen dat de titel in het buitenland wordt bezorgd, dan kunt u het beste  contact opnemen met de klantenservice van deze titel. Misschien kunnen zij iets voor u betekenen.

     

    Bekijk hier het contactformulier.

    Is uw vraag hiermee beantwoord? JA  |  NEE

  • Ik heb per ongeluk een verkeerde aanvraag gedaan. Wat moet ik doen?

    Niks aan de hand. Klik op de annuleeroptie in de ontvangen bevestigingsmail. Heeft u geen mail ontvangen of is de aanvraag al eerder gedaan, neemt u dan even contact met ons op door hieronder op Nee te klikken.

    Is uw vraag hiermee beantwoord? JA  |  NEE

Betaling

Levertijd & bezorging

Nieuwsbrief

  • Hoe vaak wordt de nieuwsbrief van Kranten.nl verstuurd?

    De reguliere nieuwsbrief van Kranten.nl wordt elke dinsdag verstuurd. Daarnaast wordt 1x per 2 weken op vrijdag een special verstuurd, waarin vaak één bijzondere actie centraal staat.

    Interesse in de nieuwsbrief?
    >> direct aanmelden

    Is uw vraag hiermee beantwoord? JA  |  NEE

  • Wat zijn de voordelen van de Kranten.nl nieuwsbrief?

    De nieuwsbrief zorgt ervoor dat u niet op zoek hoeft naar de beste acties, maar dat de beste acties al voor u worden geselecteerd. Daarnaast staan er in de nieuwsbrief geregeld exclusieve en tijdelijke acties die nergens anders te vinden zijn. Reden genoeg dus om gratis lid te worden van deze nieuwsbrief.

    Interesse in de nieuwsbrief?
    >> direct aanmelden

    Is uw vraag hiermee beantwoord? JA  |  NEE

  • Hoe kan ik mij inschrijven voor de nieuwsbrief?

    Dit kan gemakkelijk via de knop Nieuwsbrief op de site. Vul uw gegevens in, bevestig vervolgens uw inschrijving en u bent automatisch lid. Zo gemakkelijk kan het zijn! Daarnaast kan het gemakkelijk via onderstaande link

    Interesse in de nieuwsbrief?
    >> direct aanmelden

    Is uw vraag hiermee beantwoord? JA  |  NEE

  • Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen?

    In de nieuwsbrief staat een link 'Gegevens wijzigen'. Door hier op te klikken komt u terecht op een pagina waarop uw gegevens die bekend zijn bij ons worden weergegeven.

    Is uw vraag hiermee beantwoord? JA  |  NEE

  • Hoe kan ik mij uitschrijven voor de nieuwsbrief?

    Dit kan gemakkelijk via de knop Nieuwsbrief op de site of via de knop Uitschrijven in de nieuwsbrief. Daarnaast kan het gemakkelijk via onderstaande link

    Uitschrijven voor de nieuwsbrief
    >> direct afmelden

    Is uw vraag hiermee beantwoord? JA  |  NEE

Voorwaarden

  • Stoppen abonnementen automatisch?

    Dit verschilt per abonnement. Lees de voorwaarden die gelden bij een abonnement dan ook goed, zodat u niet voor vervelende verrassingen komt te staan.

    Is uw vraag hiermee beantwoord? JA  |  NEE

  • Hoe kan ik een abonnement opzeggen?

    Uw abonnement herroepen?

     

    Wilt u uw abonnement binnen 14 dagen na de eerste levering van uw (digitale)krant herroepen? U kunt de herroeping via het contactformulier aan ons doorgeven. U ontvangt altijd een bevestiging van uw opzegging.  

    Wilt u uw abonnement opzeggen?

     

    Jammer dat u dit overweegt. In dat geval bedanken we u hartelijk voor de tijd dat u abonnee van onze krant en/of digitale producten bent geweest. Met de opzegging van uw abonnement, vervalt ook de toegang tot de digitale producten.

     

    Wilt u uw abonnement opzeggen, dan verzoeken wij u dit uiterlijk 1 maand voor het einde van de abonnements- of actieperiode aan ons door te geven. Uw abonnement wordt aan het eind van de abonnements- of actieperiode omgezet of stopgezet.

     

    Opzeggen doet u het meest gemakkelijk via de telefoon. We kunnen eventuele vragen beantwoorden, de opzegreden bespreken en u wellicht alsnog een beter passend alternatief bieden.

     

    Is uw vraag hiermee beantwoord? JA  |  NEE

  • Kan ik opnieuw een blad aanvragen als ik kort geleden nog abonnee was?

    Dit verschilt per titel. Twijfelt u, neem dan contact op met de betreffende titel.

     

    Bekijk hier het contactformulier.

    Is uw vraag hiermee beantwoord? JA  |  NEE

Wijzigingen

Overige vragen

Eerder bekeken door jou